چند نکته در مورد ویژگی های الگوی گرافیکی
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

کاربرد های مختلف تولید هولوگرام

کاربرد برچسب هولوگرام ، مهر و موم های هولوگرافی و چاپ مجوز اسناد، اعلام اعتبار محصولات و همچنین مهر و موم کردن آن ها برای بررسی اینکه آیا باز شدن محصولات بصورت غیر مجاز بوده یا خیر،همه روزه بیشتر و بیشتر می شود. برچسب امنیتی به یک روش مطلوب و موثر برای جلوگیری از جعل و سوء استفاده از هر چیزی که توسط هولوگرام محافظت می شود تبدیل شده اند. هولوگرام امنیتی بالاترین استاندارد امنیتی را تعیین می کند و مهارت و اصالت را به محصول اضافه می کند. به طور کلی راه های زیادی برای تولید تصویر هولوگرافی و همچنین استفاده از آن وجود دارد، از جمله ذخیره داده ها در حامل های نوری. بدیهی است که تمام روش های گران قیمت تولید هولوگرام، که از تحقیقات در آزمایشگاه ها منشا گرفته اند برای تولید هولوگرام و فن آوری مورد استفاده برای ذخیره داده ها استفاده می شوند. تمام هولوگرام های چاپ شده در این راه یک چیز مشترک را دارا هستند و آن تنوع بالا خروجی گرافیکی است که از گزینه های چاپ کلاسیک به روش های مختلفی خارج می شود. با تکیه بر این خصوصیات، برچسب های جعلی را بسیار سخت می گیرید و همچنین این سختگیری یکی از شرایط لازم برای اثر هولوگرافی است. بالاتر از همه، تنوع بالا اجازه می دهد تا علامت های امنیتی بر روی هولوگرام قرار دهیم که تنها توسط وسایل خاص کنترل می شود و یا شاید فقط در آزمایشگاه استفاده شود. یک نمونه از آن می تواند یک میکرو متن یا میکرو گرافیک باشد که می تواند در کنار ترجیحات شما تولید شود به طوری که فقط تحت نور لیزر قابل خواندن باشد.

الگوی گرافیکی هولوگرام دو بعدی


تمام کاربرد برچسب هولوگرام  که برای اهداف فوق مورد استفاده قرار می گیرند، در واقع ساخته شده از یک فیلم خاص با سطح متغیر میباشند. این تصویر به لطف انعکاس و تداخل با توجه به محاسبات دقیق تغییرات میکروسکوپی ایجاد می شود. یک ماسک برای این حکاکیها بر اساس مدارک ارائه شده توسط مشتری با توجه به داده های گرافیکی ساخته شده است. حتی اگر الگوی تولید هولوگرام دوبعدی باشد، تصویر نهایی با تکیه بر ویژگی های خاص صفحه نمایش هولوگرافی به عنوان تصویر هولوگرام سه بعدی ظاهر می شود. ما همچنین قادر به ساخت هولوگرام سه بعدی هستیم، اما الگوی گرافیکی پیشرفته تر است. این نخستین دلیل است که چرا اکثر مشتریان ما هولوگرام های ساخته شده از الگوی دوبعدی را ترجیح می دهند. شما برای برچسب هاتان می توانید دو نوع فیلم نقره و طلا را انتخاب کنید.

علاوه بر روش تولید هولوگرام  بیان شده در بالا، چند تکنولوژی دیگر وجود دارد، اما آنها نیاز به یک روش پیچیده تر تهیه و تولید دارند که هزینه های بالای تولید مهر و موم را به همراه خواهد داشت. اگر به انواع دیگر کاربرد برچسب هولوگرام  علاقمند هستید با ما تماس بگیرید.
هولوگرام امنیتی

روش های تولید هولوگرام


هر یک از تکنیک های ذکر شده در بالا می تواند در دو نوع از رسانه های چسبنده اعمال شوند. اولین فیلم یک فیلم بسیار نازک و صاف است که دارای یک لایه فلزی در قسمت پایه آن است که بر اساس انتخاب شما می تواند طلایی یا نقره ای باشد. حامل تصویر هولوگرافی لایه فلزی است که در آن طراحی هولوگرافی به هنگام تولید می شود. این فیلم مقاومت مکانیکی کل مهر و موم را مشخص می کند و همچنین به عنوان محافظ لایه هولوگرافی از آسیب های مکانیکی استفاده می شود. یک لایه چسب در قسمت پایه آن وجود دارد، همانطور که در کلیه برچسب های معمولی نیز چسبی وجود دارد. هنگامی که شما سعی می کنید مهر و موم را از جای خود حذف کنید چسپ آسیب می بیند. اندازه ضایعات بستگی به سطح آن دارد. اساسا انتقال هولوگرام امنیتی به جای دیگری بدون آسیب به آن غیر ممکن است. هنگام استفاده از برچسب هولوگرام  لطفا مطمئن شوید که سطح بدون چربی است. نوع دوم رسانه به معنی فیلم مشهور وی.او.آی.دی مخرب است. این وسیله چسبنده به گونه ای طراحی شده است که هر گونه تلاش برای حذف مهر و موم را بلافاصله درآن به خوبی دیده می شود. برچسب ظاهرا آسیب دیده است. مهر و موم نه تنها با حرارت دادن فیلم قابل جابجایی نیست، بلکه به عنوان مثال با یک اسلحه گرم دودکش دار نیز انتقال آن غیرممکن است. هنگام تلاش برای حذف برچسب، بخشی از لایه هولوگرافی از فیلم جدا می شود و بخش دیگری به سطح لایه می شود. قسمتی که به فیلم چسبانیده می شود با یک الگو انتخاب شده است. چهار نوع رسانه تولید شده در پیش وجود دارد، که متن را با وضوح قابل خواندن میکند.اصلی،باطل و لغو‌.یک انگیزه گرافیکی معمولی مانند یک زنبور لانه را ترک می کند ومتن را روی سطح فیلم می گذارد. این روش در مکان های گوناگون استفاده می شود که برای جلوگیری از ورود غیرمجاز به حوزه های ممنوعه مانند قطعات داخلی سیستم های الکتریکی، اسناد مهر و موم شده، جعبه های حمل و نقل اشیاء با ارزش، درب های محفظه و غیره مهم میباشد.

 

اندازه ی برچسب هولوگرام

اندازه خاص برچسب ها محدود نیست و همیشه با درخواست های شما مطابقت دارد. در واقع، همیشه می توانید مهر و موم های هولوگرافی با قطر سه میلیمتر را به سمت بالا از پیچ بچسبانید، همانطور که ممکن است یک هولوگرام چاپ گرم  میتواند با ابعاد هشت و نیم در یازده اینچ تولید شود. تمام برچسب ها بر اساس اندازه مورد نظر شما برش داده می شود و در ورق های مخصوص به این اندازه و یا در رول ها تحویل می شود. آنها بر اساس شکل مورد نظر در هنگام طراحی یک طرح گرافیکی مهر و موم بریده می شوند. اساسا، ممکن است مهر و موم به هر اندازه ای تولید شود. تنها نکته مهم برای یادآوری این است که برچسب هایی را که می توانند به شی مورد نظربچسپند را طراحی کنند. به همین دلیل توصیه می کنیم از این اشکال استفاده کنید: یک دایره، یک بیضی، یک مربع یا یک مستطیل، مربع یا مستطیل با گوشه های گرد، مثلث، چند ضلعی واشکال مشابه.
هولوگرام های نوار چسبی

الگوی دیجیتال چاپ هولوگرام


اگر براساس واقعیت هایی که در بالا ذکر شد،یک ایده دارید که چگونه یک مهر و موم هولوگرافی مناسب که نیازهای شما را برآورده می کند داشته باشید، باید الگوی دیجیتالی مورد نظر خود را ایجاد کنید. اگر گزینه ای برای استفاده از هر یک از ویرایشگرهای گرافیکی برداری داریدما طراحی کورل را توصیه می کنیم و شمانیز تجربه کافی برای ایجاد الگو دارید و می توانید آن را به طور مستقیم با داده های وکتوریال ارسال کنید. البته،خوشبختانه ما خودمان را با استفاده از مشخصه های خود آماده می کنیم. در مورد طرحهای ساده تر همه چیز مورد نیاز است توضیحات آنها در کلمات با ابعاد دقیق است.بر اساس آن ما یک پیش نویس گرافیکی را به شما ایمیل می کنیم، در برخی موارد گزینه های متعددی برای انتخاب وجود دارد. پس از اینکه پیش نویس نهایی شد و تمامی اصلاحات  امضا شد، روند تولید می تواند از همان ابتدا شروع شود. در صورت نیاز به مهر و موم کوچک، ما اکیدا توصیه می کنیم که چاپ این مهر و موم در طول طرح با یک چاپگر به طور منظم در پارامترهای دقیق آن است. در بسیاری از موارد مقدار اطلاعات متنی و گرافیکی فراتر از گزینه های یک فرمت کوچک است و نتیجه یک منطقه بسیار کوچک است که اطلاعات را فقط با استفاده از میکروسکوپ قابل خواندن می کند
کاربرد برچسب های هولوگرام  ازاین دست دارای نقص ضعیف هستند به خصوص اگر درمانیتورهای ویرایشگر گرافیکی مورد استفاده قراگیرند.

هولوگرام امنیتی

با استفاده از برچسب های هولوگرافی، فویل و هولوگرام های مخرب شما یک ویژگی ایمنی را به مواردی که جعل آن ها دشوار است می افزاید. ارائه محصولات و موارد دیگر با برچسب های هولوگرام ایمنی آنها را افزایش می دهد. لیست هولوگرام های ارائه شده توسط شرکت ما در اینجا آغاز می شود.





:: برچسب‌ها: هولوگرام , برچسب هولوگرام , انواع هولوگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: